
Skuteczna obsługa klienta nie polega wyłącznie na udzielaniu odpowiedzi i prezentacji produktu – jej fundamentem jest umiejętność odkrywania potrzeb klienta, także tych niewypowiedzianych. Dopiero wtedy[…]

co to jest rękojmia – to pytanie zadaje sobie niejeden sprzedawca kiedy otrzymuje reklamację od swojego klienta. Z tego artykułu dowiesz się:kiedy przysługuje rękojmiaile trwa[…]

Dowiedz się, dlaczego notatki po spotkaniu z klientem to nie strata czasu, ale skuteczne narzędzie pracy przedstawiciela handlowego. Sprawdź, jak poprawiają pamięć, relacje i wyniki[…]

Dowiedz się, jak rozmawiać z trudnym klientem. Sprawdzone techniki deeskalacji, empatycznej komunikacji i budowania pozytywnego wizerunku firmy. Przeczytaj praktyczny poradnik jak zachować profesjonalizm i deeskalować[…]

Dowiedz się, jak tworzyć proste, skuteczne procesy w obsłudze klienta. Zwiększ efektywność zespołu i satysfakcję klientów krok po kroku. Jak budować proste procesy w biznesie[…]

Opinie w Google stały się jednym z kluczowych czynników, które wpływają na decyzje zakupowe klientów oraz widoczność firm w lokalnych wynikach wyszukiwania. W praktyce skutecznie[…]

W dobie rosnącej konkurencji i rosnących oczekiwań klientów, program lojalnościowy już nie wystarczy — musi angażować, personalizować i wzmacniać relację. Poniżej znajdziesz praktyczny przegląd statystyk,[…]

Większość firm traktuje reklamację jak porażkę. Tymczasem to właśnie w tych trudnych momentach buduje się prawdziwe relacje i zaufanie klientów.